The Last Days

Forum associé à la game de Werewolf de Jean-François Charland

AccueilFAQS'enregistrerMembresGroupesConnexion

Partagez | 

Night at the house

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Burns-through-the-Rain
Fostern
Fostern

Feuille de personnage
Breed: Homid Homid
Auspice: Ragabash Ragabash
Tribes: Silvers Fangs Silvers Fangs

MessageSujet: Night at the house   Ven 4 Avr 2014 - 18:19

~hrp~

Just so that we have easy access to the earlier parts and give some idea of where the rp was at I'll post two parts. One from me and the other from crimson. AT worst crimson you can maybe edit later so that they actually appear as to different posts...or something.

~Rp Morgaine~

Morgaine had fallen asleep as she stared at Breena's door. Her self-imposed duty of guarding the other had been meant to pass the time and relieve some of the guilt Morgaine had but it actually had the opposite effect. Which was a good thing that she was actually sleeping, except now the good dreams were ending, leaving room for darker things to come.

(In her dream)

"Don't be like that...you know I have no choice..." Morgaine muttered loud enough for Blade Raine to hear. But her words came to late. She felt a cold calm take over him, the same aura he had whenever in public; an impenetrable fortress that hid his mind and soul.

Morgaine lifted her head and if she had of been in lupus form her ears would have been pinned to the back of her head in anger. She hated when he did this. She lifted herself up and sat back on her heels, as she looked at the rest of the pack. They too seemed distant.

Something else was there...something that she couldn't see or smell but it eyed her from the bushes. And she knew with certainty that it was laughing. She stood up and looked around trying to pinpoint whoever or whatever but as she did she realized that the pack and blade raine seemed even farther away. The park itself was barely even recognizable with the darkness taking over.

"I guess its time to go, guess no matter how strong we are we can't stop everything forever." She spoke to them not knowing if they could hear her. She looked once more into the darkness then back to the pack she loved. But the image was not the same, now she starred at their corpses that were torn apart. She looked away down to her hands and saw that they were covered in blood.

"Stay safe...please. we'll meet again in the real world this time." she added. If there was any reply she would not hear it, the whispers in her ears were to loud.

The darkness engulfed her and the whispers became silence. A smell reached her nose and she realized with a weak smile that she knew exactly what it was. The rot of the hive, but there was another smell that came along with the first and that was the smell of burnt metal.

Light began to come up from the floor and Morgaine realized she could see where she was. Back in the hive in the prison that they had kept her. The only difference was that the floor was liquid silver and it was rising. Morgaine turned to run only to realize that there were no exits.

She tried to inch away from the liquid but that only seemed to make it rise faster. The silver lifted and formed becoming a giant wyrm, that roared its fire over her head. Morgaine covered herself with her arms knowing it wouldn't make any difference but what did she care at least it blocked her view of what was coming.

"Its not real...its not real." she tried to force herself to wake up but it was futile. Morgaine give up, to tired to fight. The nightmares would pass she reasoned. But that didn't make them any less painful. The silver wrym roared once more and then swallowed her whole. She felt the liquid metal burn through her as it had before. Morgaine found herself wondering if she really had left the forge or was this another cruel trick.

In the real world Morgaine had fallen over covered in sweat, she whimpered and let out small sounds that were nothing compared to the screams in her dreams. her body jerked and convulsed as she reacted to what was happening her breathing was laboured. Only once did she spasm hard enough that when she hit the wall it cracked. The sound resounded through the silent house.

And yet she still didn't wake.

~Rp Crimson~

Maedb fut réveillé par la petite pixie Fynn. Elle lui avait demandé de veiller discrètement sur la jeune Silver Fang. Lorsqu'elle comprit se qui se passait, elle réveilla Brendan, lui donna quelques instruction et se rendormit aussitôt...

La fianna apparut dans une parcelle de rêve. Elle n'eut aucun mal à comprendre où elle se trouvait... ce foutu hive dont personne ne connaissait l'emplacement... Au loin elle entendit son ancienne sœur hurler de peur et de douleur. Elle se dirigea aussitôt vers les cris et pus voir, par la toute petite fenêtre de la cellule où Morgaine était enfermé. Pauvre elle... c'était pire que tout... sa prison et la silver forge dans le même cauchemars. Il lui faudrait être plus attentive par rapport au sommeil de la jeune ragabash...

D'un clignement d'oeil la galliarde fit disparaitre l'argent et ouvrit la porte. Elle courut en direction de Morgaine et la ramassa dans ses bras avant que cette dernière ne s'effondre. Tendrement, assise par terre, elle lui caressa les cheveux en lui fredonnant la berceuse de sa mère pour la calmer puis, lui parla doucement.

Calme toi maintenant, c'est terminé... Ce n'était qu'un très mauvais rêve. Brendan est en train de te descendre dans ton lit... Tu t'es endormis devant la porte de Bree... Ce n'est rien... C'est fini...

Pendant qu'elle tentait de rassurer la pauvre, une idée germait dans sa tête... lorsque Morgaine fut calmé, elle lui posa la question qui lui brulait les lèvres

Je sais que ce n'est pas le meilleur moment de te demander ça mais je prends ma chance... Tu as dit que tu ne te souvenais de rien en ce qui a trait à l'emplacement de ce hive... c'est vrai ça?

Fostern
Fostern

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Night at the house   Ven 4 Avr 2014 - 21:21

Morgaine was thrashing against the silver liquid not that made any difference when suddenly it all disappeared. Her body gave out on her but before she hit the ground she felt arms catch her. They wrapped around her tight lowering her slowly till they were sitting. Morgaine was breathing as if she had just finished running a marathon.

She finally realized who was holding her and started crying, her body shook as she sobbed. All the while she listened to Crimson, focusing on her voice. After a while she finally calmed down but she stayed in Crimson’s arms.

A while later when Crimson asked if Morgaine knew where the hive was. Morgaine shook her head as she separated herself a little sitting cross-legged.

“No,” she answered, she lifted her eyes and looked crimson in the eye. “Its possible some part of me does but the day it comes out of me is the day I die. I made a blood pact…I can’t go against the hive…even now.” Morgaine added.

Darkness began to surround them, the room melted away. Morgaine’s eyes shifted to their surroundings and back to Crimson. There was more to come, there always was.

“Someone should wake me up, you need to sleep.” She spoke up remembering the other time Crimson had helped her, she remembered how exhausted Crimson was the next day. “You have a kid to take care of now.”

Fostern
Fostern

Localisation : Ma tête en Écosse, mon coeur et mon corps... à Boston

Feuille de personnage
Auspice: Gaillard Gaillard
Tribes: Fianna Fianna

MessageSujet: Re: Night at the house   Ven 4 Avr 2014 - 23:09

La réponse de Morgaine sembla suffire a Meadb, elle ne poussa pas plus loin mais décida de contacter des personne pour voir si son idée pouvait être possible.

Ne t'en fait pas pour moi. Ce qui est m'apportant en ce moment, c'est de prendre soi de toi. Oui je vais être fatigué mais j'aurai amplement le temps de me reposer plus tard dans la journée. Par contre si toi tu ne dors pas la nuit, tu ne pourras pas non plus le faire dans le jour... Je vais rester avec toi aussi longtemps que tu en aura de besoin et je reviendrai à toute les nuits si il le faut. Je peux facilement être très discrète et n'intervenir que si ça dérape... Quoi qu'il en soit, je ne te laisserai pas à tes mauvais rêves...

Burns-through-the-Rain
Fostern
Fostern

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Night at the house   Sam 5 Avr 2014 - 21:44

Morgaine smiled to crimson and laid down with her head on the other girls lap. Happy that the girl hadn't pushed for more information. She wasn't sure what she could really do, not that she remembered much at the moment.

"You know there worse then before...my dreams." she muttered. She could hear the whispers coming back.

"Can you sing? or make music.." she asked. She wanted something that could block out the whispers.

As the night continued Morgaine asked little things of Crimson, at one point she actually slept within her dream.

Fostern
Fostern

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Night at the house   Sam 5 Avr 2014 - 22:54

Dès que les murmures reprirent, Crimson sentit Morgaine se raidir. À sa demande, elle se mît à chanter une douce mélodie en gaélique... Morgaine ne pouvait comprendre les mots mais elle se sentait appaisé. Après quelques seconde, elle réalisa que les murmures avait cessé. Au fur et à mesure que la chanson avançait, Morgaine réalisa que les mur de la prison s'estompait et que le ciel apparaissait au dessus des deux femmes. Il était d'un bleu tellement clair et sans nuage. Le soleil se mît a briller et des fleurs poussèrent dans le gazon sur lequel elles étaient maintenant assise. Lorsqu'elle se réveilla, Morgaine réalisa qu'elles étaient au milieu d'une clairière. Une petite rivière coulait non loin et il faisait chaud comme en plein été.

Cet endroit est très précieux pour moi. Nous sommes près de la sept où je suis née, en Écosse... Quand je ne vais pas bien, je me réfugie ici en rêve. Cet endroit me rappelle la plus belle nuit de ma vie. La seule où j'ai fait quelque chose pour moi, sans penser aux conséquences...

Burns-through-the-Rain
Fostern
Fostern

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Night at the house   Dim 6 Avr 2014 - 13:13

Morgaine stretched as she woke and looked around, "Its beautiful...actually beautiful isn't good enough to describe it." laying her head back on Crimson's legs. She wasn't as good as Crimson to understand people but she could feel the saddness from the gaillard.

"Consequences...seems like its something none of us can escape." she answered. She reached up and pushed a hair out of Crimson's face, then let her hand drop back down.

"You should do more for yourself. You deserve it like any other." she added.

Fostern
Fostern

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Night at the house   Lun 7 Avr 2014 - 1:22

Crimson soupira...quelques seconde passèrent avant qu'elle ne réponde a Morgaine.

Tu sais, quand on est prisonnière se sa propre vie... Quand la cage devient si brillante que tous regardent ce qui se passe a l'intérieur... Dans ce temps-là, on apprend à obtenir nos petits bonheurs de manière détourner, sans que personne ne s'en rendent compte, sans que ça ne blesse personne... On se crée une bouée de sauvetage, un petit monde à sois où tout peut être possible... Le monde des rêves est parfait pour cela... Chaque nuit, quand ça ne va pas, je peux me réfugier ici et vivre la vie que je veux... Dis moi ce que tu voudrais voir... Ou qui tu voudrais voir...

Burns-through-the-Rain
Fostern
Fostern

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Night at the house   Lun 7 Avr 2014 - 2:11

Morgaine snickered, a real genuine smile appeared on her lips. A smile that Crimson could barely remember the last time she had seen Morgaine actually smile with happiness.

"I knew it was right to have you as a member of team rag...you sure you aren't part ragabash." she laughed softly.

"But I know what you mean...though nowadays I believe the eyes are more on you then me." she added. The smile faded abit, she knew very well what kind of cage her sister was speaking of.

"As for what I want, right now...I'm enjoying the peace and quiet that is your secret garden. We can just stay here if you don't mind." She added while her fingers played in the grass.

"Tomorrow you want me to make you something to eat?" she asked after a few minutes. "After you've slept."

Fostern
Fostern

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Night at the house   Lun 7 Avr 2014 - 10:54

Il y a toujours quelque chose qui peu faire plaisir

Un tas de graines apparurent à quelques centimètre de la main de Morgaine. Avant que la ragabash ne demande ce que s'était, deux petits oiseaux très colorés atterrirent et se mirent à picosser alors que d'autres restaient perché dans les arbres en périphérie de la clairière. On ne pouvait les voir mais on les entendant chanter. Crimson commença à jouer dans les cheveux de son ancienne soeur.

Le calme absolu... c'est vrai que ça fait du bien. Après cela tu sera bien reposé et tu pourras passer une bonne journée demain. Tu avais l'air si fatigué aujourd'hui. Nous avons besoin de toi en forme.

Puis elle se souvint de la dernière question que Morgaine lui avait posés.

Ça va faire du bien d'avoir à nouveau quelqu'un qui cuisine dans la maison... Je ne suis pas très bonne et Atiful fait souvent les même chose... Pour Breena, on en parle même pas... Elle a voulu casser des oeufs pour m'aider l'autre jour et ils ont fini en bouilli...

Burns-through-the-Rain
Fostern
Fostern

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Night at the house   Lun 7 Avr 2014 - 12:54

Morgaine watched the birds with a smile. She was careful not to scare them away. Their colors were vivid and pretty.

"I think I could sleep for a year and it wouldn't be enough." Morgaine answered. "Hec part of me was wondering if I even remembered how to sleep."

Morgaine laughed at what Crimson said about the others. "Ah man I knew it." she wiped the tears away when she finally stopped laughing. "Guess I'ma gonna have to give some lessons while I cook. First lesson...hamburgers.but not the cheap ones. These have a five star rating."

She held up her hand in the sign showing five fingers, when she realized it was her left hand where her little finger was missing.

"oops, Well that doesn't really work." she held up her other hand with a snicker. "thats better."

"Anywaz, guess its good that I'll have more energy, gonna have to ask about going to see my family."

Fostern
Fostern

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Night at the house   Ven 11 Avr 2014 - 13:27

Tu penses y aller bientôt? Car nous devrons aussi aller en Écosse... Nous avons fait une promesse à ton cousin... Maintenant que Breena et toi êtes de retour, nous devons payer notre dette. Mais avant, il faut nous monter une stratégie et selon moi, 2 ragabash ne serons pas de trop pour régler cette histoire alors que plusieurs philo dose ont échoué... Il sera tellement content de te revoir, peut-être pourras-tu le convaincre d'être encore plus généreux pour envers les fianna... Il faut qu'il rende tous les fetish...

Burns-through-the-Rain
Fostern
Fostern

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Night at the house   Sam 12 Avr 2014 - 12:32

Morgaine's smile disappeared, and she sat up. The thought of her cousin made her feel sick...not with fear but with anger.

"The sooner the better, if not my cousin just might declare war on us to be able to see me. He's that type of...person." Morgaine answered. "And well everyone else wants to see me obviously."

Morgaine thought of her cousin. He hadn't learnt anything. Just the thought of his obsessive love made her feel worse. She didn't need to see his face to imagine what he looked like on the other end of the phone. Maybe she wasn't the only one that had been affected by the wyrm...

"Yea it would be good to have a strategie against him. As for me convincing him...we'll see what happens when I'm in front of him." Morgaine answered.

MessageSujet: Re: Night at the house   

Revenir en haut Aller en bas

Night at the house
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1